torsdag 23 juli 2009

BodyBalance

Idag har jag vart på Bodybalance, första gången här i Ronneby.
Där insåg jag hur stel man är egentligen. Ska nog ta och gå ditt fler gånger när schemat passar.
Det var ett lugnande och ro givande pass. Men Lugnet försvann när nästa grupp skulle in och träna, jag hann inte rulla ihop min mata innan folk började storma in och man kände hur inre stressen började komma fram. Men dat var bara till och tag ett djupt andetag och köra på med sitt race.




Äntligen har jag hittat en sida där jag beställt ett halsband som jag har letat efter i över ett års tid. :) Så nu väntar man ivrigt på posten.

Imorgon är det dags och återgå till jobbet.

Ska ta och läsa lite nu innan jag ska sova.

Ha det fint!

Mår du bra i kroppen och själen så utstrålar du en inre skönhet.

Inga kommentarer: