onsdag 14 oktober 2009

Helgen 9-11 oktober

Ja det var ett tag sedan jag skrev här, men det händer inte så mycket i mitt liv så jag känner att det är inte värt och skriva.
Jag vill ju skriva om det är något jag tycker är värt att läsa.

Denna helgen var lugn jag var hundvakt åt syrans valp Ymer hemma hos syran för de var i Göteborg med familjen och vi får inte ha några djur i lägenheten.

Syrans hund är ju inte riktigt rumsren än så det blev många turer ute och tidigt på morgonen med runt halv fem en morgon och halv sju andra. Jag är inte riktigt van och vara uppe så tidigt det är ju då man sover som bäst :).
Så man undra lite hur man såg ut när man gick en runda ute så tidigt på morgonkvisten hjärncellerna funkade nog inte helt 100 i alla fall.

Bort bra men hemma bäst, det stämmer. Eftersom jag sov hos syran i två nätter så det blev inte riktigt samma sömn som man får i sin egen säng. Så söndag kvällen när det blev dags och lägga sig i sin egen säng så njöt jag riktigt.

"Efter alla motgångar så kommer det medgång i livet"

Inga kommentarer: