fredag 13 augusti 2010

Liten inblick av mitt liv just nu.

Det har inte blivit så måna inlägg här i sommar. Lite trist men jag har haft fullt upp med jobb och träningen.
Som jag berättade tidigare så försöker jag gå ner i vikt och lägga om kosten, helt enkelt försöka leva ett hälsosammare liv.
För mig har det funkat bra, jag har gått ner 6 kg så det går framåt men sakta. Självklart så måste man unna sig något gott ibland, man ska ju leva livet också.

Vad som mer händer i mitt liv? det planeras ett litet bil köp. Längtar så till att få äga en egen bil. Har fått förlängt på jobbet så då måste man passa på lite :)

Äntligen så har innebandy träningarna startat igång igen, riktigt roligt och får träffa alla glada och goa tjejer igen. Har längtat så. :)

Jag kommer lägga upp lite bilder från olika foto tillfällen i sommar.
Har även planer på att ändra min blogg men vet inte riktigt hur än, måste hitta lite inspiration först.

Ni får ha en fortsatt härlig sen sommar.

*Njut av solen medan den är framme. För snart faller hösten in.*

Inga kommentarer: