söndag 8 mars 2009

Dop: 2009.03.08

Ja då var det ett tag sedan jag skrev här. Som ni kanske märkt så är jag inte så aktiv men jag försöker så gott jag kan.
Vad har hänt sedan sist?

Jag har sagt upp min lägenhet och mitt bredband och telefon abonnemang :)
vilket innebär att flytten ner till Blekinge närmar sig med storm steg. :)

I skolan är vi inne på sista vecka för den här kursen som heter organisation och ledarskap och det känns skönt, men man har lite inre stress med sitt arbete. Fast jag tror att allt kommer bli bra i slut ändan.

Idag (söndag) så var det dags för dop.
Jag och Alex blev faddrar år syrans son Liam. Så nu har vi ett stort ansvar att guida han rätt i den kristna traditionen och vara goda förebilder till han, enligt prästen. Ja det kan diskuteras haha ;), ingen av oss är särskilt religiös så det kan bli tufft och guida Liam in i den kristna traditionen :). Men en goda förebilder är vi, eller försöker så gott vi kan iallafall hehe ;D

Lite bilder från dopet och ceremonin.





Inga kommentarer: