måndag 30 mars 2009

Helgen 27-29/3

Nu har det hänt lite i mitt liv som jag känner att om någon är intresserad så ska ni få läsa om det.

Jag börjar med att berätta om min helg. I fredags hade vi avslutningsfest med innebandylaget på O´learys. Det var mycket trevligt men samtidgt kännde jag att det var lite tråkigt, för att det var troligen sista gången jag såg dem i innebandylaget.
Eftersom jag kommer att flytta till blekinge i slutet av maj. En del av mitt hjärta kommer alltid att tillhöra Kalmar IBK och jag vill tacka alla som gett mig en chansen att få börja träna innebandy och att det har varit otroligt roligt och lära känna alla dessa goa människor.

Men så är det i livet, man avslutar ett kapitel i sitt liv och man påbörjar ett nytt kapitel.

I Lördags hade jag besök av två vänninor och vi var ute på Harrys en runda och det var kul att få träffa mina vänninor. Det var några månader sedan, man skall vara rädd om sina vänner som man har.

Så gissa om man har ont i fötterna efter att ha använt klack skor två dagar i rad när ens fötter inte är vana vid det. :) Men vill man vara fin får man lida pin. Som det heter.

Idag fick jag ett bra besked eller rättare sagt, jag har en sak mindre och oroa mig för nu.Jo beskedet var att jag och Alex fick lägenheten som vi hade vart och tittat på. :) Det känns riktigt skönt för nu vet man vart man ska ta vägen efter slutet av maj.

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från fredags. Tänkte börja med en ego bild :)






Inga kommentarer: