lördag 26 september 2009

Ny Hjälm :)

Igår på vår torsdags träning så fick jag en ny hjälm av klubben, det hade jag inte alls räknat med.
Blev en aning chockad när jag fick den av tränaren det var en trevlig överraskning efter att ha stressat till träning från Kristianstad.

Jo för det är nämligen så här att på Torsdagar läser jag min socialrätts kurs i Kristianstad och den slutar klockan 19 på kvällen och min träning börjar 19.45 på torsdagar så man är lite smått stressad varje torsdag. För körsträckan tar ungefär en timme, så med lite matematisk tänk kan man räkna ut att jag kommer alltid komma lite sent till träningen för det är omöjligt och hinna köra 9 mil under en timme.
Men det är alltid lika skönt och komma till träningen och bara ta det lugnt och träna den tiden man har kvar och kunna ge järnet.
Ska lägga upp en liten bild på min snygga hjälm.




Nej nu ska jag sova så peace out!

Inga kommentarer: