tisdag 30 mars 2010

Avslutning med Innebandyn

I Lördags hade vi avslutning med innebandy. Som bestod av lite mat på Garlic house och sen blev det lite prisutdelning och dans på GT.
Det var en mycket trevlig och rolig kväll. Jag kommer och sakna laget, men snart är det höst igen och då får man hoppas att man får återse alla lag kamrater samt nya lag kamrater med. Vi kommer säkert ses ute på gatorna någon gång. =)

Jag lägger upp lite bilder här.

Jag fick priset för bästa prestation, jag känner mig stolt över det =) Hade aldrig trott det. Man får njuta nu, inte så ofta man vinner något.


Garlic House i väntan på mat


Andra gänget, alla kunde tyvärr inte sitta vid samma bord.


Prisutdelning på GT


Här sitter vi och bara umgås, med lite alkohol. =)

1 kommentar:

Fru Matglad sa...

Kul Kia! Grattis! =)