måndag 22 mars 2010

En måndag i hälsans och skönhetens tecken.




Dagen började med en runda på gymet. Såg att det hade ett pass med Indoor walking vilket jag aldrig har provat så jag bestämde mig för att testa det. Jag tyckte det var ett roligt pass och det ska jag definitivt gå på fler gånger, tar lite tid innan man förstår sig på tekniken men det får det gott göra. För svettig blev jag och det är det som är målet med min träning. Man vill känna att man har presterat något. Efter passet så bestämde jag mig för att träna lite styrka också.

Innebandy säsongen är slut nu och jag vill fortsätta vara aktiv så då får man försöka komma på ett eget schema med olika tränings metoder. Försöker så hårt jag kan för min självdisciplin är inte den bästa när det kommer till träningen. Men man måste börja någonstans. Kanske får bättre självdisciplin på köpet med.

Framåt kvällen så bestämde jag mig för att testa en ansiktsmask som jag köpt. Jag har aldrig tidigare gjort en anisktsmask hemma. Efter att har provat den här ansiktsmasken ( bilden nedanför) så kan jag garantera att jag ska gör det fler gånger. För under tiden så kändes det som ansiktet stramade lite men efteråt så känns det som mitt ansikte kan andas, plus att jag blev len som en baby rumpa i ansiktet. =)




Bjuder på några bilder på mig med min anisktsmask.





1 kommentar:

Fru Matglad sa...

Hahaha Kia...riktigt läbbiga bilder! ;)...Men visst är det underbart!
Vad duktig du är med träningen. På fredag får du komma och äta upp dig sen! =)