tisdag 9 december 2008

Killing Loneliness

Ja det har inte hänt så mycket sedan jag skrev senast.
Hade praktik som vanligt. På praktiken hände det att jag var påväg in till en patient som jag misstänkte att patienten hade för sig något. Patienten hade låst in sig, så kom en annan personal och tog över så kallat "mitt jobb", det kändes lite som att man inte jag fick någon chans att göra rätt från mig innan någon tar över jobbet så att säga, och jag har ändå vart där i 14 veckor. Så det är lite surt men finns inte så mycket man kan göra ååt saken.

Det blev ingen träning idag på grund av inventeringen.
Så nu är jag trött på inventering, finns det något tråkigare?. Jag tror faktigst inte det. Vi har vart och inventerat med innabandylaget två dagar i rad och båda butikerna är byggvaruhus. Snacka om att man blir skitig om händerna.

Var hos tandläkaren i måndags, det gick bra behövde inte komma tilbaka föräns nästa år,men då bor jag inte längra i Kalmar :), det blev mindre roligt när man skulle betala :(.

Idag är det ett år sedan min farfar gick bort, visst saknar man han men livet går vidare för det.



"Killing Loneliness"

Inga kommentarer: