onsdag 3 december 2008

Onsdag 3 dec.

Ja då var det ett tag sedan jag skrev här. Men som sagt det händer inte så mycket i mitt liv så jag har inte så mycket att berätta.

Idag är det onsdag den 3 december och först idag fick jag upp min enda julstjärna som jag äger :) men imorgon ska det inhandlas någon till. Sedan ska det även inhandlas lite julklappar om det finns tid för det.
Sitter här och funderar på vad man ska köpa till sin kärlek och vad man ska köpa till svärföräldrarna. Det är inte lätt och komma på något, har du som läser något förslag så får du gärna dela med dig.

I helgen var jag äntligen nere i Blekinge :). Åkte hem från ronneby i tisdags och det är lika tråkigt att behöva åka hem till Kalmar varje gång. Eftersom man vantrivs i Kalmar så mycket.
helgen hände det inte så mycket, tog det bara lugnt för man var fortfarande lite krasslig.

Det ända jag lever på i Kalmar är skolan och innebandy typ heh :( visst det låter lite tragiskt men det väl så när man längtar efter något riktigt mycket.
Om 3 månader kan jag säga upp min lägenhet :).

Ja snart är det även dax för att söka lite jobb och det känns oerhört nervöst och lite jobbigt att behöva börja söka jobb och skriva om sig själv, det är ju inte så lätt att sitta och berätta om sig själv.
men det är dax och komma till det verkliga livet och sluta plugga.
Fast jag är nog en sådan person som kommer alltid lässa någon kurs för jag tycker att det är roligt och plugga.

Peace out! hehe :)

Inga kommentarer: