torsdag 22 januari 2009

Helgen 16-18

Ja då var det dags att försöka skriva ett nytt inlägg. Det var ju ett tag sedan, men jag försöker så gott jag kan.

Vad har hänt sedan jag skrev sist?

För det första så ska våran huvudtränare slut för han ska flytta till Tahiland och jobba. Jag är glad att han följer sin dröm. Men sammtidigt så kommer man att sakna han och jag är glad för att han har get mig chansen att få träna innebandy.
Jag tror inte att så många tränare hade get mig en chans, att få börja träna innebandy i 23 års åldern.

Så i fredags den 16 hade vi i laget ordnat en överasknings fest åt vår tränare som skall sluta, där vi klädde ut han m.m. :) Det var en trvlig fest, men tråkigt nog vart jag tvungen och gå tidigare, men så är det ibland.


Våran tränare som skall sluta


Våra tränare.


På Fredagen var det även min sista dag på praktik eller som det även heter Lärandet i Arbetslivet.
Det var lite blandade känslor övet det.
Det var tråkigt och slut för jag trivdes riktigt bra där, men sammtidigt så börjar sista terminen för mig nu och jag har en hel del andra saker som händer i livet här framöver och se fram emot så.

På Lördagen den 17 så var det Alex 25 års dag. Så vi firade hans dag hos hans mor först och sedan hos hans far. Det var roligt och träffa hans familj igen för jag trivs så bra med dem.

Det var det hela som hände föra helgen.

"Om du vill bli älskad, älska själv." /Hekaton

Inga kommentarer: