tisdag 27 januari 2009

Idag är det Tisdag den 27 Januari 2009. Vilket innebär för mig att det är två år sedan jag och min gubbe träffades första gången :).

Den dagen kommer jag ihåg så väl. Det var en lördag och under dagen hade mina föräldrar varit på besök och sen körde jag ner till Ronneby för att träffa Alex. Vad som hände sen får ni lista ut själv för den händelsen behåller jag för mig själv :). Men som sagt det är två år sedan och tiden bara flyger iväg.

Det ända som känns tråkigt just idag är att vi inte kan vara tillsammans idag. Han jobbar i Ronneby och jag är fast i Kalmar :(. Men det får vi ta igen när vi ses *ler* ;) hehe.

När jag sitter här och tänker på hur mycket han betyder för mig och vad vi har vart med om under vår tid tillsammans och hur våran första träff var, så blir jag tårögd av lycka.

Men nu till annat. Ihelgen så handlade jag en riktigt snygg väska :) som jag är så nöjd över.



Visst är den snygg? :)


Bye Bye!!

Inga kommentarer: