söndag 4 januari 2009

Julhelgen!

Jag sitter här och funderar om jag ska lägga ner det här med bloggande för det går inte så bra för mig.

Nu har både jul och nyår vart sedan jag skrev här sist. Julafton tillbringade jag först hos min syster i Karlskrona med hennes familj och våra föräldrar.
Sen framåt kvällen träffade jag min kille och vi firade julafton hos hans mor för han hade redan vart och firat jul hos hans far.
Det var en oerhört trevlig jul och kul och få se hur andra firar jul.

Juldagen så åt vi middag hos Alex pappa och Ylva. Det var en trevlig kväll med god mat. För första gången åt jag risalamalta med hjortronsylt :) mmmm det var gott, har ni inte provat det innan så rekommenderar jag det varmt.
Sedan spelade vi lite Rappakalja och singstar det blev en oerhört lyckad kväll. :)

Mellandagarna var inte så lyckad för jag åkte på influensan på annandag så då var man sjuk större delen av mellandagarna.

Nyår blev det bara jag och min gubben Alex :). Vi åt lite god middag och myste med film. Alex fick influensan lagom till nyår så han låg i feber på nyårsafton.

Min kära kille skaffade sig ett par nya fotbolls skor och jag vart bara tvungen och fota dem, för att de är bara för häftiga. :) Eller vad tycker ni?


Så nu är man tillbaka i Kalmar och nu har jag praktiserat färdig min sista helg :)
Det känns skönt och nu återsår det bara ca 9 dagar kvar av praktiken och sen är det tillbaka till skolbänken. Det är lite blanande känslor men jag hoppas bara att vårterminen går fort, men det brukar den göra.

Ja då ska jag avsluta med ett litet citat

"En sann vän är en sällsynt fågel".

Inga kommentarer: