onsdag 20 maj 2009

Examen!

Idag har jag tagit examen!! =) Nu är jag en färdig psyckosocial arbetare gud vad gött det känns, äntligen kn man börja jobba med något som man brinner för =).
Ikväll ska vi i klassen träffas en sista gång då vi ska ut och äta på Harrys.
Sen imorgon så bär det av ner till blekinge för mig, som vanligt.

Jo angående sommarjobben så blev det sommarjobbet i Karlskrona =) Jippi ser så mycket fram emot det. Nästa tisdag ska jag ha min första introduktions dag.

Nu är det inte långt kvar längre tills jag flyttar =). Nästa lördag den 30 så går flyttlaset ner till Ronneby. =)
Jag har faktigst packat ner det mesta i banankartonger så man kan säga att jag bor i banankartong hehe ;)

En lite hälsning till min kära lilla Mia som har det svårt just nu, att allt kommer och lösa sig och det kan bara bli till det bättre, trots att det känns motstridigt och tufft just nu.

Till er alla ha en riktigt underbar dag =)

1 kommentar:

Mia sa...

Tack syster jag älskar dig!! Vet inte vad jag hade gjort utan dig! Du är den som får mig att må bättre när jag mår dåligt och du finns där för mig i vått och tort.!