tisdag 12 maj 2009

Which job to choose

Ja då var den andra intervjun avklarad. Nu är bara frågan vilket jobb man ska välja.
Ska jag jobba i Ronneby i sommar eller ska jag jobba i Karlskrona i sommar? Ja det är frågan, men det återstår och se vilket man väljer.

Har lite betänketid vilket är skönt, får väl göra en fördel och nackdel lista.
Men jag tror att jag vet vilket jag väljer. Har dock lite funderingar som jag måste få svar på först.
Det känns lite skönt och kunna få välja, det är inte alla som får det i dagens samhälle.

Helgen har vart bra som vanligt lugn och skön. Men helgerna framöver blir lite mer händelserika så man fick njuta lite exta av den här lugna helgen.

Det är bara 1 vecka kvar till examen... så skönt.... :) längtar så.
Sen är det bara lite mer än två veckor till jag flyttar så allt närmar sig med storm steg.

Jag gjorde en kul grej i helgen. :) här ska ni få se kort på det.



Jag har även inhandlat en sommarklänning samt en liten väska som jag älskar så =)




Peace out!

Inga kommentarer: