fredag 8 maj 2009

Intervju ett

Då vart man nere i Ronneby igen eller med andra ord hemma. :)
Det är bara 3 veckor till flytt och 2 veckor till jag slutar skolan :) så skönt.
Alla arbeten är inlämnade och klara så nu händer det inte så mycket fram till examens dagen. :)
Nästa vecka har vi bara skola på onsdag, gött då har man mycket tid till och packa :)

Idag har jag vart på jobbintervju i Ronneby och det gick bra. :)
Blev erbjuden jobb direkt. Men få se om jag tackar ja, det var riktigt intressant och jag skulle kunna tänka mig och verkligen jobba i Ronneby.
Men jag har en intervju kvar inne i Karlskrona på tisdag så vi får se hur det går och hur intressant det låter.
Jag vill ju ha ett sommarjobb som kan leda till jobb eller till timvik i alla fall i höst.
Sen vill jag gärna jobba hela sommaren ända från Juni månad. Det i Ronneby var bara från Juli månad så vi får se hur det bli.

Men som det känns just nu så är allt bättre än inget.

Hoppas att ni får en trevlig och underbar helg för det ska jag ha =)

Ha det gött!

Kram

Inga kommentarer: