tisdag 26 maj 2009

Nycklarna =)

Ja då var helgen slut och trött på smörgåstårta är man, tur att man inte äter det så ofta =). För efter att ha ätit smörgåstårta 3 gånger på en vecka, ja man kan säga det börjat bli för mycket helt enkelt.
Men annars så har helgen vart en kanon helg. Det bestod av lite kalas samt att soffan kom hem till gubben min, som vi har köpt av hans vän Jimmy. =)
Det var väl helgen lite kort och gott.

Idag har jag vart på min första introduktionsdag på behandlingshemmet i Karlskrona. =) Det känns riktigt bra och jag känner att där kommer jag trivs och jag skulle kunna tänka mig och jobba där mer än bara sommaren, men det får vi se sen hur det blir till hösten. Jag längtar redan till nästa fredag då jag ska gå min andra introduktions dag.

Sen idag när min gubbe kom hem från matchen så hade han med sig ett par nycklar. =)
Yes äntligen har vi fått nycklarna till våran nya lägenhet =). På lördag smäller det *ler stort* Då bär flytt lasset av från Kalmar ner till Ronneby. Som jag har längtat och äntligen händer det. Så nu i veckan händer det inte så mycket mer än att packa det sista och städa min lägenhet i Kalmar.

Jo imorgon ska jag även vara med på Karos sommarträning. =)

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad av dem"

Inga kommentarer: