tisdag 18 augusti 2009

Slut på semestervik

Ja då var semesterviket slut, tyvär. :( Men man får hoppas att de ringer och vill att man ska jobba. Det kändes riktigt tråkigt och slutat mitt sommarvik för jag trivdes så bra på arbetsplatsen och kan verkligen se mig själv jobba där.

Idag ska jag gå brevid på ett behandlingshem som heter Roslunden i Karlskrona.
De hade behov av tim vikarie så då kanske man får jobba där lite.
Så det innebär att jag missar dagens innebandy träning :( *snyft*. Men så är det ibland, här i livet. Man får helt enkelt prioritera.

Vad händer annars i mitt liv? Jag ska börja studera socialrätt om två veckor så imorgon bär det av till Kristianstad för att betala kåravgiften samt se vart skolan ligger så jag hittar dit.

Nu kan man bara drömma och hoppas och se vad livet har att erbjuda här framöver för mig.

Inga kommentarer: