tisdag 4 augusti 2009

Tisdag 2009.08.04

Idag ska vi har vår första inomhusträning i innebandyn. Vist är det en aning nervöst och börja i ett nytt lag och sen ska det bli intressant och se vad dem säger och tycker om mig. Jag har ju bara vart målvakt i 1 säsong. Nu när man haft uppehåll så är man lite ringrostig, hehe. Men jag tror att det kommer och gå bra.

Sen så har jag fått mitt efterlängtade halsband. :) Det förgyllde hela min dag.



Helgen har vart relativt lugn och skön. Det hände inte så mycket mest små pyssel och myss här hemma.

Jag har bara två veckor kvar av mitt sommarjobb sen blir man arbetslös eller ja timmanställd kommer jag att få vara på mitt jobb. Jag trivs riktigt bra där så det är bara till och hålla tummarna på att de behöver anställa mer personal eller något åt liknande.
För gå på timmar är aldrig kul men det är bättre än inget alls.


"Din tankar och känslor, skapar din framtid."

Inga kommentarer: