onsdag 12 november 2008

Blogg?

Jag sitter här och funderar hur ska jag ta och börja min blogg? Hur ska man avsluta en blogg?, Hur ofta är det tänkt att man ska skriva i sin blogg? Jag har aldrig riktigt vart en person som skriver dagbok heller så jag försker så gott jag kan med min blogg. Finns det ett specielt sätt och börja och avsluta en blogg? eller är det helt enkelt en personlig sak med vad man vill. Ja det är frågan det.

Nu är det ju åter igen några dagar sedan jag skrev här. Ja om det änns finns någon som läser det här :)hehe. Mina senaste dagar har inte varit så händelse rika, bara praktiserat och sen tränat lite.

På tal om min Innebandy träning. Jag är inte första målvakt för laget så igår på träningen medelade jag min tränar att jag kan förlja med på matchen nu på fredag eller den 30 men inte båda. Då ville han ha med mig den 30.

Så då tänkte jag åka ner till Blekinge till helgen. Idag fick jag ett mess av tränaren att han behöver mig på fredag =) så då fick man helt enkelt ändra sina planer. Man får ju passa på när tillfället finns.

Jag måste ju planera mina helger lite så att man hinner med både match,praktisera helg ibland och umgås med killen. Det är inte alltid lika lätt men det går.

Jag ser framemot matchen på fredag. Nackdelen är väl att nu kommer det bli hela två helger innan jag träffar min gubbe nästa gång =(. Men det har vi vart med om för, men på något sätt känns det en anning jobbigare, jag vantrivs allt mer i Kalmar. Det har säkert och göra med min längtan att flytta ner till Blekinge. Det är bara och bita ihop och kämpa på.

Vad ska man sysselsätta sig med i helgen då? Ja det Återstår och se.
Baka kanske?

"Be Yourself"

Inga kommentarer: