söndag 9 november 2008

Summering av helgen min!!

Jaha tänkte ta och summera min helg. Ja som ni säkert har läst så började min helg redan i torsdags efter praktiken vilket var riktigt skönt med lång helg.=)

Träningen i torsdags var riktigt skoj för engångskull fick vi målvakter med spela ute och tränarna var i målet. :) Trots att man inte har någon riktigt bra bollkontroll så var det roligt med lite variation. Vi har haft en spel ledig helg från innebandyn med och det är skönt och kunna varva ner lite ibland.

Fredags så åkte jag ner till min kärlek det var kul och få träffa han igen. Ibland är det lite tufft med distansförhållande men det är bara och bita ihop för det är bara ett halvår kvar sen är jag färdig med min utbildning och då ska jag flytta ner till min lilla gubbe =) längtar så... Men den tiden kommer att komma en vacker.

I Fredags så passade jag även på att hälsa på min syster i Karlskrona och hennes familj och den nya medlemmen i familjen, lille Liam som snart är hela 2 månader gammal så sött så :) Vist man blir lite sugen själv på att skaffa barn men just nu är det inte riktigt tid för det. Men allt har sin tid här i livet.

Lördagen var en lugn och skön dag, har hunnit vila upp mig. Jag och gubben min kollade på en film som hete Apocalypto gjord av Mel Gibson. Ja det var en spännande film lite tragisk men vist finns det folk som lever så än idag. Men filmen var inte riktigt min smak av film men ändå intressant och se men inget jag skulle se en gång till tror jag. Men och andra sidan man ska aldrig säga aldrig får nog låta det smälta först lite =)

Snart är det dags för lite familj middag och Alex far det ska bli trevligt för det var ett tag sen man träffade dem.

Dagens stora dilemma är att om jag ska köra hem till Kalmar ikväll och vara hemma sent vid tio/elva tiden eller om jag ska sova sista natten hos Alex och åka upp imorgon bitti vid halv sex på morgonen? Ja det återstår och se vad det blir.

Och sist men inte minst så måste jag säga: Grattis Kalmar till SM guld i fotbollen 2008 =).

Inga kommentarer: