torsdag 13 november 2008

Väntans tider

Här sitter jag och hänger framför datorn i väntans tider.
Finns det något som är mer drygt än att sitta och vänta på att man ska börja praktisera kväll?. Man kollar på klockan var och varannan kvart.

Jag hoppas att jag kan sluta min praktik en timme tidigare än vanligt så att jag kan vara med på träningen ikväll. Ni får hålla tummarna åt mig. =) Men det är nog inga problem.

Igår på nyheterna hörde jag att EU hade bestämt att gurkan ska få vara sned igen.
Då börjar man fundera lite att har dem inge större saker och diskutera om? Som till ett exempel ekonomikrisen i världen som berör Europa med.

Tänk att man sitter här och kolla på våra bästa år, Det är så att man skäms lite hehe. Trots att man inte sett programet på flera år så hänger man med välldigt snabbt i den. Bara det förklara hur sakta det går framåt.

Sitter även här och drömer mig bort till en ny dator. Är riktigt sugen på att köpa en mac bok.

Var hos dietisten innan idag och jag hade gått ner 5 cm på magen =) det är inte dåligt jobbat av mig trots att jag har slarvat ibland lite. Det var dagens störst höjdpunkt. Och det ger mig bara ännu mer motivation till att dricka alkohol på min och mina vänners fest den 22 november.

"Den högsta lyckan i livet är vissheten om att vara älskad för sin egen skull,eller rttare sagt: att vara älskad trots att man är som man är" - Victor Hugo (1802 - 1885)

Inga kommentarer: