torsdag 20 november 2008

Torsdag!

Idag är det torsdag. Två dagar kvar till festen. Just nu känner jag inte riktigt för att festa. Det ända jag vill egentligen är att åka ner till min gubbe saknar han så.

Vad har hänt sedan jag skrev här sist? Ja det har inte hänt så mycket, mitt liv är ganska enkelriktat. Har i stortsätt bara tränat,praktiserat och sovit.

Idag har jag haft min lediga dag. Då passade jag på att gå till stan,där köpte en kofta till min gröna klänning, som ni kan se på föregående bloggen. Sedan var jag och kollade i en butik som hete K-Store. Där säljer de appel produkter. Jag har varit sugen på att köpa mig en Macbook. Så jag var och frågade lite vad det skulle kosta imånaden och köpa en mac dator. Själva datorn kostar 10.795kr. Ska jag ta det på delbetalning på 2 år så får jag betal 547kr i månaden. För mig som studerar så är det mycket pengar. Eftersom jag ska flytta ihop med min kille till sommaren så då får man råd fråga han lite vad han tycker och tänker. Vi få se vad han säger.
Än så länge får jag nog bara håll mig till att drömma om Macbooken.

Igår tillbringade jag en stor del av kvällen i telefonen med Mia som har haft lite jobbigt privat. Jag hoppas bara att hon har tagit åt sig var mina råd och hoppas att man har kunnat vara till hjälp för henne. Jag håller tummerna och tror att det kommer bil så mycket bättre, för hon är värd det efter allt de jobbiga som har hänt.

" Det är de små saker som har betydelse, här i livet"

1 kommentar:

Mia sa...

Jo syster allting är på bättringsväg och det är mycket tack vare dig som har störtat mig i vått och tort! Gör man inga misstag lär man sig inte heller någonting. Men som sagt tro mig allt är på bättringsväg men kommer kanske dröja några veckor innan man är helt återstäld. Ringer dig någon dag!