måndag 17 november 2008

Ny vecka med nya tag!

Då var det en nyvecka och det innebär nya tag. Sitter här återigen och väntar på att jag ska börja praktisera kväll. Nu har jag bara åtta veckor kvar av min praktik.
Fast idag har jag ingen lust att praktisera, ska nog sitta på min praktik och jobba med mina uppgifter. Min lärare ska komma på besök på onsdag, kan vara bra och ha något att visa upp då.

Jaha ja nu på lördag är det dax för festen som jag och mina vänner har planerat.
Det ska bli roligt och få träffa några kompisar som jag inte sett sen sommras. :) Men jag har planerat på att vara nykter. Dels så praktiserar jag denna helgen och jag har inget behov av att dricka alkohol vill kämpa vidare med min kondition nu när jag har upplevt så bra resultat.
Så nu undrar jag om ni kan hälpa mig med vad man ska ha på sig? Här nere ser ni tre alternativ.







Så vilken rekommenderar ni att jag ska ha på mig på festen?

Auf Wiedersehen

1 kommentar:

Mia sa...

Som din syster råder jag dig till att ta den i mitten!